Shopping Cart:
0 items

Puas Belanja, Belanja sampai Puas
Quick Find
Advanced Search
Categories
Manufacturers

Specials
Voltmeter Oval untuk Lighter colok

Voltmeter Oval untuk Lighter colok
Rp.50.000,-        Rp.70.000,-
Tracking Resi JNE (via cekresi.com) :


Atau cek di www.jne.co.id
Kami juga ada di KasKus
Privacy Notice
The information we learn from customers helps us personalize and continually improve your shopping experience at PuasPuas.com Online Shop
We receive and store any information you enter on our Web site or give us in any other way
Information about our customers is an important part of our business, and we are not in the business of selling it to others. We share customer information only as described below and with subsidiaries PuasPuas.com controls that either are subject to this Privacy Notice or follow practices at least as protective as those described in this Privacy Notice.
Continue
Information
TESTIMONIAL
From Kaskus
Original Posted By one2807
Gan, pesenan ane berupa:
- Bluetooth Jabranya
- Desktop Charger
- Power Bank BB
- Gen-X (4)
- Batree BB Gemini (2)
- Healthy (2)
- Anti-Radian (2)

sudah
sampe ditangan dari hari Kamis kemarin, dan semuanya TOP banget gan,
HEadset ane ganti sama yang noise reduce punya Ori Soner, Batre lumayan
awet lha, untuk radiasi ane nggak bisa ngeceknya gimana, tapi ane
percaya deh sama Ente..

pertama-tama ane pake Gen-X, ternyata
salah (kebuang deh tuh satu), dan akhirnya setelah liat-liat lagi,
ternyata ada pemasangannya di BB..


Gen-X
kayaknya nggak bgitu pengaruh sama Gemini deh, soalnya ttp aja
signalnya terkadang GPRS (pas ane pake di GF Lippo Supermall Karawaci),
hehehe..


Pokoknya agan

one2807
Specials
Connection Kit 5in1 Galaxy Tab

Connection Kit 5in1 Galaxy Tab
Rp.50.000,-        Rp.80.000,-
STATISTICS
39 visitor online.

visitors
since 1 Nov 2012