Shopping Cart:
0 items

Puas Belanja, Belanja sampai Puas
Quick Find
Advanced Search
Categories
Manufacturers

Specials
Bike Holder GPS kode A

Bike Holder GPS kode A
Rp.50.000,-        Rp.60.000,-
Tracking Resi JNE (via cekresi.com) :


Atau cek di www.jne.co.id
Kami juga ada di KasKus
Privacy Notice
The information we learn from customers helps us personalize and continually improve your shopping experience at PuasPuas.com Online Shop
We receive and store any information you enter on our Web site or give us in any other way
Information about our customers is an important part of our business, and we are not in the business of selling it to others. We share customer information only as described below and with subsidiaries PuasPuas.com controls that either are subject to this Privacy Notice or follow practices at least as protective as those described in this Privacy Notice.
Continue
Information
TESTIMONIAL
From Kaskus
Original Posted By masukcombera
RRRRRECOMMENDED SELLERRRR !!!!



Sore barusan beat studio ane udah nyampe rumah gan .
Kondisi barang pas udah dibuka oke banget gan
No cacat dll. gimana ya mau kasih komen nya, ente responsif, ga banyak neko2 makanya ane langsung minat juga beli di ente gan .
Ente seller yang udah terpercaya, terus matang menjadi seller . dah segitu aja gan, ntar kapan2 ane belanja yang lain yo

nih poto barangnya gan, mulus banget, luar dalem, packing nya ane suka gan, ente bener2 ga main2 soal keamanan barang ini .
Spoilerfor Barang:


Yang jolass, gue sekarang mau burn-in dulu ini headphones, biar bass nya gak mendem, biar ga bekandang terus hahaha.
oke segitu aja gan, namaste - merci ..

masukcombera
Specials
Connection Kit 5in1 Galaxy Tab

Connection Kit 5in1 Galaxy Tab
Rp.50.000,-        Rp.80.000,-
STATISTICS
52 visitor online.

visitors
since 1 Nov 2012